Polityka zwrotów
W Maria Warszawa dokładamy starań, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni. Może się jednak zdarzyć, że będą Państwo chcieli zwrócić produkt. Poniżej jasno przedstawiamy naszą politykę zwrotów.
Warunki zwrotu
-
Zwrot można zgłosić dopiero po fizycznym odebraniu przesyłki.
-
Koszty zwrotu w całości ponosi klient, w tym ewentualne międzynarodowe koszty wysyłki.
-
Artykuły muszą być nieużywane, nieprane, nieuszkodzone i w oryginalnym stanie, ze wszystkimi metkami i etykietami.
-
Przymierzenie jest dozwolone, noszenie – nie.
-
Nie jest dozwolone zamawianie produktów w wielu rozmiarach z zamiarem (częściowego) zwrotu.
Procedura zwrotu
-
Zgłoś zwrot, pisząc na kontakt@maria-warszawa.pl w ciągu 14 dni od otrzymania artykułu.
-
Otrzymasz od nas adres zwrotny dostawcy (siedziba w Chinach).
-
Odeślij artykuł na własny koszt, w tym z ewentualnymi opłatami celnymi lub kosztami przesyłki.
-
Zalecamy skorzystanie z metody wysyłki z numerem śledzenia (track & trace).
Zwrot płatności
Po otrzymaniu artykułu pod wskazany adres i zatwierdzeniu jego stanu, kwota zakupu zostanie zwrócona w ciągu 14 dni tą samą metodą płatności, której użyto przy zakupie.
Odpowiedzialność
-
Nie ponosimy odpowiedzialności za zaginione paczki, jeżeli śledzenie wskazuje, że przesyłka została doręczona pod adres podany przez klienta.
-
W przypadku błędnie podanego adresu odpowiedzialność ponosi klient.
-
Błędy w adresie należy zgłosić w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Kontakt
W sprawach dotyczących zwrotów prosimy o kontakt: kontakt@maria-warszawa.pl.

